Ediţia 10 DHL Carpathian Marathon powered by MPG este SOLD OUT

·        Toate locurile disponibile au fost ocupate!

·        Informaţii utile despre curse, detalii traseu, servicii şi logistică se regăsesc în Race Guide-ul competiţiei

·        Peste 140 de persoane din echipa de organizare vor fi prezente pe traseu şi la zona de start şi alte 20 sunt parte din echipa tehnică

 Ediţia cu numărul 10 a DHL Carpathian Marathon powered by MPG este SOLD OUT datorită celor peste 1.500 de alergători care şi-au exprimat deschis dorinţa de a trăi LIVE experienţa din inima Carpaţilor alături de noi, sâmbăta aceasta, pe 22 iunie, la Cheile Grădiştei, Fundata!

Traseele de o frumuseţe răvăşitoare, abordate în premieră de o competiţie de alergare în România, implică sute de ore de muncă de pregătire. Peste 50 de autovehicule, camioane, ATV-uri şi alte maşini de intervenţie fac parte din logistica de implementare a evenimentului.

Tradusă în cifre, ediţia a 10-a a DHL Carpathian Marathon powered by MPG înseamnă, în total, peste 7.000 de ore de muncă ale unei echipe formate din peste 140 de persoane care vor fi prezente atât la eveniment, cât şi pe traseu. Informaţii despre curse, precum şi hărţile cu trasee, se regăsesc aici: https://www.maratondhl.ro/prezentarea-evenimenului

Startul pentru probele de Maraton (42 km), Semimaraton (21 km) şi Ştafetă (7 km) se va da la 10:30, 10:31, respectiv 10:32 chiar din Race Village, Crosul Copiilor urmând să fie după-amiază, la ora 16:30. De altfel, toţi cei prezenţi vor putea participa la sesiunea de încălzire dinaintea cursei, programată la 10:20, şi vor avea ocazia să participe la activităţi sportive alături de sportivii paralimpici, cu prilejul Zilei Sportului Paralimpic. În cadrul acestei acţiuni, cei care se vor înscrie la toate cele cinci activităţi sportive, tenis de masă, tir cu arcul, tenis de câmp, blind football şi goalball, vor participa la o tombolă cu premii. Programul complet al întregii zile se găseşte aici: https://www.maratondhl.ro/program-maraton-montan.

Amintim că pregătirea tuturor participanţilor pentru acest tip de eveniment este esenţială. Alergătorii trebuie să acorde atenţie stării lor fizice, detaliilor tehnice, cu privire la zona de Start / Finish, de pe traseu, dar şi echipamentului de alergare necesar în cursă. Toţi concurenţii vor avea acces la punctele de alimentare şi de nutriţie amenajate atât în Race Village, cât şi pe trasee. Ei sunt încurajaţi să descarce şi să citească Race Guide-ul competiţiei, care prezintă toate informaţiile despre eveniment şi curse, servicii sau logistică, inclusiv detalii tehnice exclusive. Acesta poate fi accesat aici: https://www.maratondhl.ro/antrenament-nutritie-alergare

Pe 22 iunie, alături de participanţi se vor afla şi o parte dintre susţinătorii evenimentului. Constantina Diţă, Dragoş Bucurenci, dr. Şerban Damian şi Carmen Albişteanu vor alerga la Semimaraton, în timp ce Mihai Morar şi Otniela Sandu vor face echipă cu Daniel Kearvell, în proba de Ştafetă. Gabriela Szabo şi Chef Simona Pope vor fi prezente la zona de Start / Finish pentru a-i susţine şi încuraja pe concurenţi pentru eforturile depuse.

Ediţia 2019 a DHL Carpathian Marathon este organizată în parteneriat cu MPG România, lider de piaţă pe segmentul sportului de masă: „De peste 21 de ani, MPG conectează branduri importante cu comunităţile de sportivi amatori prin sponsorizări, consultanţă şi un PR specializat, prin servicii de logistică şi management sportive. DHL Carpathian Marathon este un proiect unic care pune în lumină valorile sportului şi forţa acestuia de a aduce oamenii împreună şi de a ajuta. Ne bucurăm că facem parte din echipa de implementare” (Tudor Mocuţa, Event Director MPG).

Toate detaliile despre eveniment sunt disponibile pe site-ul www.maratondhl.ro şi pe pagina Facebook DHL Maraton.

Evenimentul este susţinut de sponsorii Barilla, Generali, Medlife şi Goldnutrition, şi îi are ca suporteri pe Alka, La Vitta, Buff Romania, Terapie prin mişcare, Julius Meinl, Cristim, 4x4, Recosport, Orlandos, Torockoi, Temad, Organic India, Ruvix, B-Live, Answer, Easy Plast, Porsche Inter Auto Romania, Omniperform, Runningwarehouse, Iris Broadcast Services, Arla Protein şi Cheile Grădiştei. Boomerang este partener oficial pentru Crosul Copiilor, Banca Transilvania se alătură ca sponsor principal al acestei curse, iar Lego şi Napolact, ca sponsori. Companiile Design, Polach, Bachmann, Vora Invest, i-Body România, Fundaţia Conservation Carpathia şi Smile Expert susţin echipele de voluntari care aleargă pentru cauza evenimentului.

Ziua Sportului Paralimpic are sponsori pe Suunto, IAR şi Herbagetica, iar partenerul oficial al acestui eveniment este Kaufland Romania: „Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia Kaufland România, iar sănătatea este unul dintre pilonii de investiţie comunitară. Compania se implică în proiecte care provează atât sportul şi mişcarea, cât şi grija pentru sănătate a fiecărei persoane”.

Le transmitem mulţumiri autorităţilor: Parcul Naţional Piatra Craiului, Romsilva, Centrul Romania – CSTP, Convenţia Carpatica, Consiliul Judeţean Braşov, Fundaţia Conservation Carpathia şi Ministerul Tineretului şi Sportului pentru suportul şi facilităţile oferite evenimentului, dar şi partenerilor: Comitetului Naţional Paralimpic, RoClubMarathon, Centrul SuperFit şi Let’s Do It Romania, şi Bucharest International 10K, Braşov Marathon, Maratonul Internaţional Braşov şi Elite Running, ca evenimente partenere.

Le mulţumim partenerilor media care s-au alăturat evenimentului şi ne susţin în campania de promovare: Radio ZU, News.ro, Telekom Sport, Adrenallina, Business Review, Business Cover, Sunt-în-formă.ro, 4run.ro, Alerg.ro, Braşov TV, Ziarul de Sport, FitReport şi GOKID.ro.

 

Sursa:Comunicat de presa