Federaţia Română de Gimnastică are un nou logo   semnat de Geometry

Geometry a realizat noul rebranding al Federaţiei Române de Gimnastică prin care pune accent pe reîntoarcerea la esenţa acestui sport. În noul logo se împletesc iniţialele celor trei cuvinte-cheie ce caracterizează gimnastica: forţa, ritmul şi graţia.

Noua identitate vizuală a gimnasticii româneşti ţine cont de momentul în care se află unul din sporturile cele mai iubite de români şi recunoscute şi premiate la nivel internaţional. E un moment cheie în care acest sport trebuie să renască şi să se întoarcă la gloria care a făcut o ţară din estul Europei cunoscută în toată lumea. Renaşterea nu înseamnă niciodată renunţarea la trecut sau la valorile fundamentale, ci reinterpretarea lor într-o manieră modernă.

Federaţia Română de Gimnastică a identificat în agenţia Geometry un partener care a acceptat să îşi asume un proiect provocator, menit să exprime ceea ce reprezintă  gimnastica la momentul actual. Proiectul a necesitat luni de cercetări, zeci de ore de creaţie şi întâlniri de lucru cu echipa federaţiei, pentru ca rezultatul final să pună în valoare şi să integreze tradiţia gimnasticii româneşti, esenţa sa şi orientarea către viitor. Suntem încântaţi de rezultat şi suntem recunoscători agenţiei pentru asumarea pro bono a acestei dificile misiuni. Noua identitate vizuală reflectă cu mai multă acurateţe etapa de reconstrucţie pe care ne-am asumat-o în aceşti ani, punând accentul pe efortul şi munca din spatele medaliilor, mai mult decât pe rezultatul sportiv. Sperăm ca noua noastră imagine să fie înţeleasă şi întâmpinată cu deschidere şi bucurie de către familia gimnasticii româneşti” a declarat Andreea Răducan, Preşedinte Federaţia Română de Gimnastică.

Identitatea vizuală a gimnasticii româneşti avea nevoie de o resetare. De la un logo care simboliza medalia, apogeul unei munci de ani de zile, la întoarcerea către mişcare. Gimnastica este o înlănţuire de elemente perfect executate care surprind şi emoţionează. Iar acest proces complet şi complex, fascinant pentru orice privitor, a fost transpus în noul limbaj vizual care însoteşte toate materialele de comunicare ale Federaţiei Române de Gimnastică.

Noua identitate a gimnasticii româneşti e o filozofie prezentată la nivel vizual, o carte de vizită pentru gimnastică românească. O întoarcere la esenţă şi un arc spre viitor.

Rebranding-ul Federaţiei Române de Gimnastică este acel proiect de design care apare o dată în viaţă. Ne-am dorit ca noua identitate vizuală să reflecte mai mult din spiritul şi esenţa acestui sport, să depăşească graniţele comunicării instituţionale cu publicul şi să prezinte într-o formă vizuală modernă principalele elemente care ne surprind şi ne emoţionează de fiecare dată când privim un exerciţiu de gimnastică. Forţa, ritmul şi graţia sunt cele trei elemente cheie care se îmbină armonios în executarea exerciţiului perfect. Astfel, noul logo FRG devine expresia vizuală a perfecţiunii în gimnastică prin cele trei iniţiale reinterpretate, amintind de primul 10 olimpic al Nadiei, de spiritul inovator al gimnasticii româneşti şi de cel mai bogat palmares de medalii al unei instituţii sportive din România” a declarat Bianca Dragu, Senior Art Director, Geometry.

 

Echipa FRG:

Andreea Răducan - Preşedinte Federaţia Română de Gimnastică

Irina Mosor - Marketing & Comunicare

Virginia Oprişan – Secretar General

 

Echipa Geometry:

Alex Petrescu – Creative Strategist

Bianca Dragu – Senior Art Director

Mihai Fetcu – Creative Director

Rareş Dumitrel – Group Creative Director

Mădălina Gogu – Account Manager