Un nou restaurant cu specific fast food intra in portofoliul Ploiesti Shopping City

Un nou restaurant cu specific fast food intra in portofoliul Ploiesti Shopping City

Los Tacos deschide prima unitate dupa o investitie de 65.000 de euro .

Ploiesti Shopping City continua extinderea zonei de food court si, la inceput de an, isi consolideaza portofoliul cu o noua unitate de tip fast food apartinand Los Tacos. Cel mai important centru comercial din judet si imprejurimi isi completeaza astfel portofoliul cu un produs unic in regiune.

Primul restaurant al fast-food-ului cu specific francez a reprezentat o investitie estimata la 65.000 de euro. Locatia masoara aproximativ 100mp si completeaza experienta clientilor centrului comercial cu un nou concept de fast food care imbina bucataria mexicana cu arta gastronomica franceza, aducand pe piata locala preparate cu totul deosebite.

„Suntem incantati ca Ploiesti Shopping City este destinatia aleasa de Los Tacos pentru inaugurarea primei locatii, contribuind la consolidarea pozitiei noastre ca principala destinatie de shopping din regiune. Prin aceasta deschidere, reusim sa aducem un plus de valoare si diversificare a experientei pe care urmarim sa le-o oferim clientilor cu fiecare vizita pe care ne-o fac. Avem convingerea ca cei care ne vor trece pragul se vor bucura de oferta noastra imbogatita pe segmentul fast food si vor aprecia conceptul unic pe care Los Tacos il aduce in Romania”, a declarat Marina Trifina, Marketing Manager Ploiesti Shopping City.

Deschiderea primei unitati reprezinta un pas important in strategia de business a brandului de origine franceza, urmarind sa isi dezvolte activitatea prin deschiderea unei francize si extinderea unei retele locale la cel putin zece locatii.

„Lansarea pe piata din Romania este un pas firesc in strategia de business. La fel de fireasca este si alegerea Ploiesti Shopping City drept locatie pentru prima unitate Los Tacos. Centrul comercial se bucura de un foarte important statut in peisajul de retail din judetul Prahova si in imprejurimi si, totodata, prezinta o mare atractie pentru categoria turistica. Aceasta pozitionare se traduce prin ocazii numeroase pentru noi de a intra in contact cu un mix echilibrat al consumatorilor, care sa aprecieze conceptul ce sta la baza brandului: o fuziune intre doua mari bucatarii care, aduse laolalta, dau nastere unui gust pe care nu il mai poti uita. Los Tacos este un business bine gandit, orientat spre a le oferi clientilor o experienta culinara speciala care mizeaza pe gustul deosebit al sosurilor franceze, diferentiindu-se astfel de fast-food-urile existente la ora actuala. Asadar, ii invitam pe clientii centrului comercial sa ne viziteze si sa se bucure de preparatele noastre”, a declarat Ilie Cosereanu, Director Vanzari Los Tacos.

In prima locatie Los Tacos, clientii se vor putea rasfata cu preparate inspirate din gastronomia mexicana cu accente frantuzesti. Savoarea speciala este data de sosurile franceze, facute in casa, care transforma fiecare masa intr-un rasfat culinar. In plus, in perioada urmatoare, vizitatorii vor putea profita de o serie de actiuni speciale. Una dintre surprizele pregatite este provocarea Los Tacos, o competitie in care participantii se vor intrece in a manca, in cel mult trei ore, un tacos special preparat, care cantareste 2 kg. In plus, fiecare meniu D’Artagnan pentru copii va fi insotit de o surpriza, o jucarie reprezentand unul dintre cei patru muschetari, D’Artagnan, Athos, Porthos si Aramis.