Electrica  Muntenia Ploieşti şi joaca de-a curentul.

În seara aceasta  in jurul orei 19.10 , timp de aproximativ 30 minute, în mai multe cartiere din municipiul Ploieşti, după o rafală de ploaie şi 2 tunete s-a întrerupt curentul electric.

Nu asta ar fi problema, că se întâmplă des ca “Dorelul” de la Electrică să ne lase pe întuneric exact când ne este lumea mai dragă.

Problema a fost când băieţii care deservesc această companie şi lucrează la revizia tehnică, au încercat de 3 ori să repornească reţeaua, probabil uitând că mulţi dintre noi mai avem câteva aparaturi electrice “sensibile “, de generaţie nouă şi dacă acestea se ard pe băieţii de la Electrică şi cei de la ANPC îi cam doare-n “cot” de noi... Corect, nu ne-au pus ei să ne luăm vreo plasmă, vreun Pentium 4 sau smart phone, plus nu ştiu ce combina frigorifică.

“Bravo “mă Doreilor... După ce ca de la 1 iulie a.c. ne-aţi măriţi factura la energia electrică cu 8 %, conform http://www.observatorulph.ro/social/81506-se-scumpeste-energia-electrica-de-la-1-iulie, aceeaşi sursă spunând că în Muntenia majorarea tarifului poate ajunge la 11 %, ne mai ardeţi şi aparatură electrică. Vorba aceea... Şi f... şi cu banii luaţi.

Sincer... îmi pare rău de mamele voastre şi că mai mulţi ploieşteni v-au umplut frigiderul, dar dacă nu suportaţi concurenţă şi vreţi contracte gen monopol, ca să păcăliţi clienţii, mai faceţi şi “eforturi “să ne enervaţi...

OPC AVERTIZEAZĂ, ELECTRICĂ SE JOACĂ.

SC Electrica Furnizare S.A a apelat la un truc pentru inducerea în eroare a clienţilor săi! La factura de curent, compania anexează un contract-tip pentru prelungirea înţelegerii contractuale. Liberalizarea preţurilor a deschis concurenţa pe piaţa de furnizare a energiei electrice şi de aceea firmele se luptă în strategii de marketing pentru atragerea de clienţi. Electrică Furnizare beneficiază de BRAND şi de infrastructură necesară pentru acces la clienţii finali şi de aceea a conceput acest contract-tip ce poate fi semnat şi trimis prin poştă. Astfel contractul se prelungeşte de drept, pe perioadă nedeterminată.

Protecţia Consumatorului AVERTIZEAZĂ: “Clienţii sunt induşi în eroare! NU se prezintă sumele contractuale, valorile pe kilowat, tarife etc!”

Reprezentanţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului susţin că aceste practici nu sunt legale, deoarece contractul anexat la factură NU prezintă date concrete şi astfel consumatorul nu este corect-informat.

(http://www.ziardebistrita.ro/vrea-sa-ne-curenteze/

Ce NU are Electrică şi are concurenţa...?

Respect faţă de clienţi...

foto:adulmec.ro