
Parteneriatul dintre PETROLUL PLOIESTI şi Supermarket „La Cocoş” a fost oficializat vineri, în cadrul unei conferinţe de presă la care au participat Iulian Nica, antreprenorul care a dezvoltat lanţul „La Cocoş”, preşedintele clubului PETROLUL PLOIESTI, Costel Lazăr, antrenorul Nicolae Constantin şi jucătorul Constantin Budescu.
Aşa cum se ştie, brandul „La Cocoş” a intrat, de curând, în familia Petrolul Ploieşti, devenind un partener important al clubului PETROLUL PLOIESTI.
„Societatea deţine câteva magazine de hard discount, care operează pe suprafeţe mari, între 5.000 şi 10.000 de metri pătraţi, în domeniul comerţului alimentar, fiind cunoscută, sub brandul <<La Cocoş>>, atât în Ploieşti, cât şi în Bucureşti. Principalul motiv pentru care sunt prezent, astăzi, aici, este acela de a-mi promova brandul <<La Cocoş>>! Pe plan local nu există o zonă de promovare mai bună decât stadionul şi echipa Petrolul! Iar acest canal de promovare nu era atât de vizibil dacă echipa nu ajungea să joace în Superliga! Rezultatele lor m-au determinat să ajung, astăzi, aici şi cu această ocazie vreau să le mulţumesc celor din prima linie: jucătorilor, atât celor vechi, care au luptat ca echipa să revină în prima divizie, cât şi celor noi, şi antrenorilor! Le mulţumesc suporterilor, pentru susţinerea permanentă, pentru că indiferent la ce nivel a evoluat clubul aceştia au fost mereu alături de echipa de suflet! Le mulţumesc conducătorilor clubului, domnului preşedinte împreună cu echipa lui, pentru că au organizat activităţile de care echipa a avut nevoie şi chiar dacă nu au luat cele mai bune decizii în anumite momente, totuşi au reusit să menţină un echilibru între nevoile echipei şi resursele de care dispuneau. Trebuie să le mulţumim membrilor fondatori, pentru că au crezut în visul lor de a reînvia această echipă, la care, cu ani în urmă, au fost jucători în perioade diferite de timp. Aş vrea să le mulţumesc sponsorilor, mai mari sau mai mici, pentru decizia de a se alătura clubului cu mult timp înaintea mea. În final, aş dori să-i mulţumesc lui Mihai Nicolae, proprietarul celui mai citit ziar din Prahova, Observatorul Prahovean, şi lui Dan Aldea, de la MRS Residence, pentru faptul că m-au bătut la cap, de vreo şase luni, ca să ajung aici!”, a spus Iulian Nica.
„Aş dori să transmit un mesaj către şefii departamentelor de marketing din cadrul instituţiilor mari, mici şi medii din Prahova, că ar trebui ca, în funcţie de resursele de care dispun, să se alăture clubului Petrolul şi să se implice atât prin sponsorizări, cât şi prin prestări de servicii în compensare, cu promovarea companiei lor în stadion, pe echipamentul jucătorilor, pe tabela de marcaj, pe panotajul de la marginea stadionului. Este singurul loc din judeţ unde compania voastră poate fi văzută timp de 90 de minute de către cei peste 10.000 de suporteri! Acest fenoment generează extrem de mult impact, noi am înţeles asta şi iată-ne, astăzi, aici! De asemenea, aş vrea să le transmit firmelor şi companiilor care vor dori să se asocieze cu acest proiect FC Petrolul că vor avea parte de o transparenţă totală cu privire la cum se vor cheltui sumele aduse de ei”, a adăugat Iulian Nica.
„Vreau să-i mulţumesc domnului Nica, în numele tuturor petroliştilor, pentru că a venit alături de noi cu sufletul deschis şi într-un moment în care aveam mare nevoie de finanţare. Este un moment de bun augur pentru clubul nostru, pentru moralul jucătorilor şi sunt convins că, din analizele pe care le-am făcut împreună în ultimele zile, vom eficentiza clubul la maxim, atât cât ne va sta în putinţă”, a spus şi preşedintele FC Petrolul, Costel Lazăr. „Am încredere că lucrurile vor merge bine din toate punctele de vedere, iar noi, stafful, jucătorii, suntem obligaţi să dam mult mai multe, pentru că e nevoie şi de rezultate, pe lângă partea financiară”, a completat antrenorul Nicolae Constantin.
Noul sponsor al Petrolului a pornit ca o afacere de familie şi deţine două magazine, în Ploieşti şi Bucureşti, fiind unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de retail.
Astfel, lanţul de supermarketuri cu capital 100% autohton „La Cocoş” s-a clasat pe locul 16 în Top 25 retaileri din România, potrivit revista-piata.ro înregistrând o creştere de +72% faţă de 2020.
Declaraţiile integrale ale conferinţei de presă de astăzi pot fi urmărite mai jos...
Sursa:https://fcpetrolul.ro/