Back to Great Times, în siguranţă, la Ploieşti Shopping City
Ploieşti Shopping City a implementat toate măsurile de sănătate şi distanţare socială şi a dat startul pentru o experienţă de #shoppingînsiguranţă sub conceptul “Back to Great Times”.
Măsuri sporite de protecţie, pentru o experienţă de shopping în siguranţă
Pentru a le putea oferi clienţilor o experienţă de shopping în siguranţă, Ploieşti Shopping City a implementat un plan de măsuri suplimentare de siguranţă care are drept obiectiv principal prevenirea răspândirii COVID-19 şi este concentrat pe doi parametri principali: asigurarea distanţării sociale de minimum 2 metri şi asigurarea dezinfectării constante a centrului comercial. Mai mult, în fiecare zi, este triplată frecvenţa operaţiunilor de dezinfectare şi curăţenie din zonele în care se creează aglomeraţie. 
Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiţii sigure pentru shopping, menţionăm: instalarea unor dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, aerisirea periodică, în mod natural a mall-ului, instalarea unor benzi de distanţare socială în zonele unde se poate crea aglomeraţie (food court, cafenele, lifturi, scări rulante). 
Designul centrului comercial se bazează pe spaţii generoase şi deschise care permit natural distanţarea socială de cel puţin 2 metri între clienţi şi asigură cel puţin 4 metri pătraţi pentru fiecare persoană din mall. 
Accesul în centrul comercial este permis doar clienţilor care poartă mască de protecţie, iar această măsură este obligatorie şi pentru personalul din magazine şi echipa administrativă. Mai mult, conform reglementărilor autorităţilor, la intrarea în centrul comercial, a fost implementat un sistem pentru verificarea temperaturii clienţilor. 
Recomandări pentru o experienţă de shopping în siguranţă:
În această perioadă, fiecare persoană este mai responsabilă atât pentru sănătatea sa, cât şi a familiei şi a celor din jur. Astfel, noul cod de conduită în incinta centrului comercial prevede următoarele măsuri:
Purtarea măştii de protecţie este obligatorie în incinta centrului comercial;
Fiecare client trebuie să păstreze distanţa de cel putin 2 metri faţă de persoanele din jur, respectând marcajele speciale;
Fiecare vizitator este încurajat să îşi spele sau dezinfecteze mâinile cât mai des, folosind dispenserele cu dezinfectant amplasate în centrul comercial; 
Fiecare persoană are responsabilitatea de a-şi acoperi gura şi nasul dacă strănută sau tuşeşte; 
Încurajăm folosirea cardului bancar pentru plata cumpărăturilor.
Cele mai multe dintre măsurile de igienă au fost implementate încă de pe durata stării de urgenţă, când au fost deschise câteva dintre magazinele de primă necesitate (hipermarketuri, farmacii, hrană pentru animale). 
Odată cu reluarea activităţii centrului comercial, Ploieşti Shopping City a iniţiat campania de responsabilitate socială Kit pentru #NuMaiStămAcasă. Campania se adresează angajaţilor din prima linie ai Serviciului de Ambulanţă Judeţean Prahova şi vine ca un răspuns de mulţumire adresat acestora pentru zilele şi nopţile în care au luptat cu pandemia şi şi-au protejat comunitatea. 
Ploieşti Shopping City va oferi celor 348 de angajaţi activi ai Serviciului de Ambulanţă Judeţean Prahova vouchere pentru cumpărături şi mulţumiri pentru sutele de ore nedormite şi dăruite sănătăţii comunităţii locale. După săptămâni de izolare şi de #StămAcasă, aceste vouchere pot fi folosite pentru sesiuni de shopping în siguranţă. 
Ploieşti Shopping City le mulţumeşte tuturor vizitatorilor care s-au bucurat deja de o experienţă de shopping în siguranţă şi au dat dovadă de responsabilitate şi grijă faţă de celelalte persoane respectând toate măsurile de siguranţă şi distanţare socială. 
Mai multe detalii despre campaniile Ploiesti Shopping City pe site si pe pagina de Facebook.
 
Sursa:Comunicat Ploiesti Shopping City