Peste 270  de locaţii din România s-au alăturat manifestului “Plăteşte cu poezie”  20,596 de poezii au fost scrise de Ziua Internatională a Poeziei

 Proiectul manifest Plăteşte cu poezie a convins peste 20,000 de români din toată ţara să folosească versurile ca monedă de schimb. 

Leul a fost lăsat deoparte pe 21 martie, “bancnotele” fiind scrise pe loc de cei care, uniţi de manifestul Julius Meinl, au făcut lumea mai bună prin intermediul poeziei.

Iubitorii de cafea şi ceai din toată ţara au susţinut şi în acest an iniţiativa Julius Meinl şi au scos la iveală poetul interior plătind cu poezie în peste 81 de localităţi din ţară, acolo unde 271 de localuri le-au pus la dispoziţie şerveţele pe care să îşi aştearnă rimele.

Pentru a celebra Ziua Internaţională a Poeziei a fost organizat primul concert poetic, spectacol care a adunat online peste 16,000 de iubitori de poezie. Trupa Otherside, împreună cu Helen au susţinut un concert LIVE pe Facebook, show care a fost transmis pe Facebook la nivel global.

Internauţii au putut lăsa un comentariu cu orice poezie preferată, iar bandul, impreună cu Helen au interpretat timp de două ore, toate versurile primite de la aceştia pe loc, transformându-le în acorduri muzicale.

“Campania “Plăteşte cu Poezie” continuă să crească de la an la an, la fel şi angajamentul nostru faţă de poezie. Pentru noi este motivaţional să vedem cum numărul celor care susţin şi iau parte la această frumoasă iniţiativă este într-o continuă creştere. De asemenea, ne bucurăm că sunt tot mai mulţi oameni care se implică activ şi permit evoluţia campaniei noastre.” este de părere Tibor Dobri, ‎Managing Director CEE South East Julius Meinl.

Astfel, Julius Meinl a continuat şi în acest an cu succes campania “Plăteşte cu Poezie”, o initiativă care s-a dovedit a fi din nou o adevărată reuşită, un manifest care a adus puţin optimism şi culoare în întreaga lume.

Despre Julius Meinl

Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile sale tradiţionale: cinci generaţii de experienţă în cafea şi ceai, produse premium şi servicii excelente oferite clienţilor. Julius Meinl este ambasadorul global al Culturii Cafenelei Vieneze şi astăzi inspiră oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeţii de altădată în cafenelele vieneze.

La nivel mondial, în fiecare zi, 5 milioane de ceşti cu cafea Julius Meinl oferă consumatorilor un răgaz creativ şi momente poetice. 40.000 de clienţi din sectorul gastronomiei şi business din 70 de ţări se bazează pe cafeaua şi ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de tări, fiind lider de piaţă în Austria, Rusia şi Dubai.

 Julius Meinl Industry Holding în cifre:

700 de angajaţi la nivel mondial;
Prezentă pe piată în peste 70 de tări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
Aproximativ 40,000 de clienţi la nivel mondial;
Locaţii de producţie în Viena (Austria) şi Vicenza (Italia);
Cifra de afaceri anuală în 2016: 162 milioane de euro