Selgros şi clienţii săi donează cărţi, jucării şi resurse financiare prin campania „Selgros îţi dublează bunătatea”

Selgros Cash & Carry demarează astăzi campania „Selgros îţi dublează bunătatea”, prin care, graţie clienţilor, se vor strânge fonduri pentru ajutorarea copiilor sprijiniţi de Asociaţia ProVita.

Mecanismul campaniei, care va dura până pe 20 decembrie, prevede ca pentru fiecare carte sau jucărie cumpărată de clienţi şi donată copiilor îngrijiţi de asociaţie, Selgros va dona asociaţiei o sumă egală cu contravaloarea cărţii sau a jucăriei. De exemplu, pentru o jucărie de 30 de lei achiziţionată din magazin pentru această campanie, Selgros va adăuga 30 de lei în contul dedicat acesteia.

Strângerea de fonduri, cărţi şi jucării este promovată printr-o campanie online. Pe site-ul dedicat campaniei, pasionatidebunatate.ro sunt afişate desene ale copiilor asistaţi de ProVita.

Asociaţia „ProVita” este o organizaţie non-guvernamentală, înfiinţată de părintele Nicolae Tănase, ce are în grijă 344 de copii orfani sau defavorizaţi. În tabăra „ProVita” locuiesc 80 copii şi adolescenţi, tineri orfani care au părăsit sistemul de asistenţă socială de stat, restul copiilor aflându-se în grija familiilor din satele Valea Plopului şi Valea Screzii. 

Suntem impresionaţi de dăruirea şi abnegaţia cu care părintele Tănase are grijă de sute de orfani pe care îi ajută în drumul spre viaţă. Suntem bucuroşi că putem contribui, alături de clienţii noştri, să le facem acestor copii sărbătorile mai frumoase”, declară Antoneta Galeş, Director de Comunicare şi Dezvoltare Organizaţională al Selgros Cash & Carry.

În cele 22 de magazine Selgros au fost amplasate standuri speciale unde se pot face donaţiile. Clienţii care vor dona vor putea şi să transmită mesaje copiilor îngrijiţi de asociaţia ProVita.