VARIANTA OCOLITOARE AZUGA-BUŞTENI.CJ Prahova a aprobat Studiul de Fezabilitate
Aleşii judeţeni au aprobat, în şedinţă extraordinară, Studiul de Fezabilitate (SF), indicatorii tehnico-economici, amplasamentul aferent lucrărilor de utilitate publică şi declanşarea procedurilor de expropriere în vederea realizării VARIANTEI OCOLITOARE AZUGA-BUŞTENI.
Toate cele menţionate sunt o parte dintre etapele importante şi obligatorii pentru realizarea unor astfel de obiective de investiţii.
Conform SF-ului, această nouă structură rutieră va avea caracteristicile unui drum judeţean clasa III (tip drum naţional), iar realizarea ei va genera o serie de efecte pozitive, care vor fi resimţite imediat atât de către şoferi, dar şi către locuitorii de pe Valea Prahovei. 
• fluidizarea traficului urban şi creşterea vitezei de transport prin devierea traficului de tranzit,
• reducerea consumului de carburant şi, implicit, a gatelor cu efect de seră
• degrevarea străzilor şi a tronsonului DN 1, din interiorul oraşelor Buşteni şi Azuga,
• reducerea aglomeraţiei urbane şi a accidentelor
• creşterea numărului de tuirşti şi a investiţiilor în zonă
Conform analizei proiectantului, traseul propus pentru varianta ocolitoare are lungimea totală de 7,160 kilometri şi este alcătuit din două tronsoane:
Primul tronson: Lungime – 5,032 km, va avea ieşire din DN 1, km 128+300, prin dreapta şi se va încheia la intrarea în DN1, km 133+500, prin stânga.
Al doilea tronson: Lungime – 2,128 km, va avea ieşire din DN 1, km 134+050, prin dreapta şi se va încheia la km 136+100, prin stânga.
 
Varianta ocolitoare ar urma să aibă: 
Benzi pe sens – 2 x 3,25 m
Trotuare – 1.00 m
Acostamente – 0,75 m
2 pasaje supraterane
2 pasaje subterane
1 tunel
9 poduri
4 podeţe tip D5
8 podeţe tubulare la drumuri laterale
Corecţie traseu albie – 350 m
Ecrane fonoizolante/fonoabsorbante pe ambele părţi ale drumului, între km 2+800 şi 3+240
Durata de ralizare – 36 de luni
Costul estimat – aproape 430.000.000 lei (inclusiv TVA)
Sursa:Comunicat CJ Prahova