Termenul de soluţionare a cererilor pentru eliberarea cărţii de identitate se prelungeşte
Primăria Municipiului Ploieşti, prin Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor, informează cetăţenii că, având în vedere situaţia existentă la nivel naţional referitoare la condiţiile tehnice de tipărire, probleme care nu ţin de autoritatea publică locală, termenul de soluţionare a cererilor pentru eliberarea cărţii de identitate se prelungeşte. 
 
Totodată vă reamintim că,  potrivit Art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19:
 
“Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.”
Totodată, recomandăm cetăţenilor municipiul Ploieşti, cât şi celor opt comune arondate ca, în această perioadă, dacă au urgenţe (ex: pierdere, schimbare nume... etc), să solicite eliberarea cărţii de identitate provizorii. 
Precizăm că, persoanele care trebuie să plece urgent în străinătate pot solicita eliberarea unei cărţi provizorii de identitate pentru obţinerea unui paşaport temporar de călătorie (valabil 1 an).
Facem menţiunea că actul de identitate va fi lăsat în posesia titularului, pe care solicitantul declară că îl va restitui cu ocazia înmânării noii cărţi de identitate. La cerere, se reţine o copie a acestuia.
Mai multe informaţii despre eliberarea cărţii de identitate provizorie sunt disponibile accesând următorul link:  http://www.ploiesti.ro/SPCLEP/Pagini%20acte%20identitate/Carte%20provizorie.html
 
Vă mulţumim pentru înţelegere, ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi vă rugăm să respectaţi regulile stabilite de autorităţi în această perioadă. 
 
Sursa:Comunicat Primăria Municipiului Ploieşti -Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor
Foto cu caracter ilustrativ