
Primăria Municipiului Ploieşti, prin Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploieşti, informează cetăţenii că, începând cu data de 01.02.2021, activitatea de relaţii cu publicul la nivelul Serviciului Evidenţă Informatizată a Persoanelor se va desfăşura la cele 2 ghişee, după cum urmează:
LUNI |
830 – 1430 |
1500-1630 |
Între orele 14.30 -15.00 igienizare, aerisire; |
|
|
||
MARŢI |
830 – 1430 |
1500-1630 |
Între orele 14.30 -15.00 igienizare, aerisire; |
|
|
||
MIERCURI |
830 – 1300 |
1530–1830 |
Între orele 13.00-15.30 lucrări birou, igienizare, aerisire; |
|
|
|
|
JOI |
830 – 1430 |
1500-1630 |
Între orele 14.30 -15.00 igienizare, aerisire; |
|
|
||
VINERI |
830 – 1300 |
|
Între orele 13.00 -14.00 lucrări de birou, după ora 14.00 dezinfecţie. |
|
|
Municipalitatea ploieşteană le mulţumeşte cetăţenilor pentru înţelegere şi îi roagă să respecte regulile stabilite de autorităţi în această perioadă.
Sursa:Comunicat Primaria Mun.Ploiesti
Foto cu caracter ilustrativ