Primăria Municipiului Ploieşti modifică programul cu publicul al Direcţiei Generale de Dezvoltare Urbană
Primăria Municipiului Ploieşti informează cetăţenii că, începând cu data de 09 noiembrie 2020, se modifică programul cu publicul al Direcţiei Generale de Dezvoltare Urbană. 
Noul program a fost aprobat de conducerea instituţiei şi reprezintă o măsură de prevenire a îmbolnăvirii cu COVID-19 în rândul angajaţilor administraţiei publice locale. Acesta poate fi consultat în documentul anexat la prezentul comunicat de presă. 
Reamintim că, la nivelul municipalităţii activitatea de lucru cu publicul se realizează şi online, prin următoarele adrese de email: registratura@ploiesti.ro, dir.urbanism@ploiesti.ro sau comunicare@ploiesti.ro . Cetăţenii se pot adresa şi telefonic la numărul 0244516699 sau la dispeceratul permanent al municipalităţii 0244984 . 
Municipalitatea le mulţumeşte ploieştenilor pentru înţelegere şi îi roagă să respecte regulile stabilite de autorităţi în această perioadă. 
 
Sursa:Comunicat Primaria Ploiesti