Trenule, maşina mică... întârzieri de 90 minute la un tren Regio pe ruta Bucureşti - Braşov.

În această dimineaţă zeci de persoane au fost nemulţumite în Gara Ploieşti Vest din cauza faptului că trenul Regio 3003, care urma să plece de la Bucureşti Basarab către Braşov, a avut o  întârziere de 90 minute, aşa cum ne-a spus redactorul nostru care pleca la Tuşnad via Braşov pentru un material de presă.

Nu înţelegem, chiar şi cu lucrările la infrastructură feroviară o asemenea întârziere, mai ales în cursul săptămânii când fluxul de călători nu este atât de mare.

O parte din călători fiind foarte nervoşi, au cerut banii pe bilet înapoi şi au renunţat la călătorie cu trenul , găsind alte mijloace de transport, iar restul s-a urcat în primul tren în direcţia Braşov.

SNTCFR se pare că nu se mai trezeşte la realitate...

Deşi frecvent SNTCFR trimite comunicate de presă privind îmbunătăţirea transportului pe calea ferată, cu trenuri ale verii, zăpezii şi oferte imbatabile, întârzierile au devenit ceva normal, dar de fiecare dată când călătorii au de suferit de pe urma acestora găsesc cele mai “frumoase” scuze, uitând probabil de scumpirea biletelor de călătorie şi condiţiile oferite călătorilor, condiţii care lăsa de dorit, de fiecare dată, mai ales în timpul verii sau al iernii, când călătorii sunt umiliţi.

Multe sesizări, aproape 0 soluţionări.

Dacă încerci o sesizare la casa de bilete a unei staţii de tren, vânzătoarele de bilete, dau din umeri neştiind ce se întâmplă iar controlorii de tren nu au nici o explicaţie logică pentru întârzierea trenului.

Răspunsuri total pe lângă subiect al SNTCFR.

Chiar dacă depui o reclamaţie scrisă către SNTCFR, aceasta o poţi depune şi la casa de bilete, dacă ai curaj să ceri caietul de sugestii şi reclamaţii, sau prin e-mail, te deplasezi la sediul din Bucureşti, telefonică... răspunsul este ambiguu.

“Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi vă asigurăm că CFR Călători are în vedere cele mai bune soluţii posibile pentru deservirea publicului călător. “

Adică... nu e vina noastră, darn e cerem scuze, le promitem an de an călătorilor cele mai bune soluţii, mai bune decât la concurenţa, însă... vă dorim călătorie plăcută, chiar dacă la destinaţie ajungeţi după 30 de ore...

 

Rămâne de urmărit acest subiect ( SNTCFR )

A consemnat A.M.G.