Revoluţie in birocraţie: SmartBill lansează Reţeaua, transfer instant de documente între 50.000 de antreprenori
 

Revoluţie in birocraţie: SmartBill lansează Reţeaua, transfer instant de documente între 50.000 de antreprenori 

  • Înregistrarea documentelor cu un singur click, mesagerie directă şi timp valoros economisit
  • Acces permanent gratuit, pentru toţi utilizatorii ecosistemului SmartBill 

 Sute de mii de documente sunt emise zilnic, de către mii de companii din România. Iar procesul de înregistrare manuală a acestora înseamnă şi mai mult timp valoros, ce ar putea fi folosit mai productiv. SmartBill rezolvă această problemă printr-o nouă soluţie digitală, disponibilă din această lună tuturor celor 50.000 de antreprenori care fac parte din ecosistem: Reţeaua SmartBill.

SmartBill evoluează, astfel, şi le oferă abonaţilor transfer instant de documente, ce pot fi înregistrate cu un singur click sau trimise înapoi pentru revizuire printr-un simplu mesaj. Asemănător cu principiul unei reţele sociale, Reţeaua SmartBill facilitează comunicarea între companii prin stabilirea unei conexiuni directe, ce este validată odată cu acceptarea primului document trimis de către un furnizor spre client. Odată realizată conexiunea, următoarele documente vor putea fi trimise şi preluate automat, salvând tot timpul petrecut altfel cu înregistrări manuale, fie că este vorba de cheltuieli sau recepţii.

Pentru noi, cei din SmartBill, interconectivitatea înseamnă, înainte de orice, viziune şi defineşte mediul de business pe care ne străduim să îl construim în România – sănătos, în pas cu tehnologia şi sigur, facilitând fluxul de informaţii dintre participanţii la operaţiunile de business prin intermediul automatizării, economisind astfel timp preţios antreprenorilor şi permiţând eliminarea task-urilor repetitive manuale”, spune Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill.

Avantajele sunt şi mai mari dacă antreprenorii folosesc soluţia de Gestiune şi înregistrează NIR-uri, deoarece nu mai trebuie introduse produs cu produs, ci sunt preluate integral la transmiterea prin Reţea. În plus, pentru ca managerii să aibă permanent o imagine de ansamblu asupra actelor, o notificare este trimisă către aceştia de fiecare dată când au loc acţiuni prin intermediul platformei. Astfel, vor şti mereu ce documente trebuie înregistrate sau care prezintă anumite probleme, ce operaţiuni sunt efectuate pe ele, chiar şi când sunt lucrate de către colegi, iar orice acţiune realizată pe un document, în special dacă sunt necesare revizuiri, este vizibilă ambilor parteneri.

De asemenea, pentru că toate operaţiunile au loc prin SmartBill, riscul de a fi pierdute acte este eliminat, iar identificarea lor în gestiune se face cu o simplă căutare, la fel ca pe Internet.

Adoptarea Reţelei SmartBill este gratuită pentru toţi utilizatorii ecosistemului, iar utilizarea platformei nu va implica niciodată costuri suplimentare.

 Sursa:Comunicat de presa SmartBill