Ploieşti Shopping City lansează campania aniversară “UPGRADE to Great Times”, cu premii instant şi soluţii adaptate noilor nevoi de shopping

În perioada 6 – 22 noiembrie, Ploieşti Shopping City demarează campania aniversară UPGRADE to Great Times, un demers prin care mall-ul oferă clienţilor soluţii de îmbunătăţire a stilului de viaţă.

UPGRADE to Great Times, un demers adaptat noilor nevoi de shopping

Ploieşti Shopping City s-a adaptat la schimbările apărute în vieţile clienţilor săi şi vine în întâmpinarea noilor nevoi de shopping cu mesajul “UPGRADE to Great Times”. Acesta încurajează o regândire a cumpărăturilor şi a stilului de viaţă: investiţia în confortul casei, acolo unde acum petrecem mai mult timp ca niciodată, investiţia în stilul vestimentar, dar adaptat la noul work from home, investiţia în calitatea timpului petrecut alături de familie şi prieteni.

Printre magazinele de fashion prin intermediul cărora clienţii îşi pot face UPGRADE la stilul vestimentar se numără branduri îndrăgite precum ZARA, BSB, Bershka, Bigotti, Stradivarius, H&M, Orsay, Pull & Bear, New Yorker, Koton, LC Waikiki. Magazinele Flanco, Altex şi Carrefour vin cu soluţii pentru îmbunătăţirea vieţii petrecute acasă, precum tehnologii inovatoare din categoria electronice şi electrocasnice, servicii de finanţare, instalare a produselor, transport, plăţi, rezervare şi service.

Noi soluţii de interacţiune cu clienţii prin tehnologie

În zilele de 15 şi 16 noiembrie, Ploieşti Shopping City vine cu un upgrade în interacţiunea cu vizitatorii săi. La intrarea in centrul comercial, consumatorii vor fi întâmpinaţi de 3-5CU si 3-L3-NA, roboţi umanoizi pregătiţi să răspundă la întrebări şi curiozităţi cotidiene.

Premii aniversare instant şi marele premiu – un card bancar încărcat cu 8000 euro

Pe toată perioada lunii aniversare, cumpărătorii care achiziţionează produse de minimum 240 lei câştigă instant vouchere cadou în valoare de 30 de lei. Prin tragere la sorţi, cumpărătorii pot câstiga marele premiu constând într-un card bancar încărcat cu 8000 euro sau unul din cele 10 premii constând în carduri cadou de 100 euro (premiile sunt oferite în lei).

Campania de comunicare “UPGRADE to Great Times” a fost realizată de Ploieşti Shopping City împreună cu Caddo Advertising, un studio de creaţie din Bucureşti, cu o experienţă de peste 12 ani în advertising pe zona de retail şi real estate, şi cu care centrul comercial are o colaborare de peste 7 ani.

Mai multe detalii despre campania UPGRADE to Great Times descoperiţi pe www.ploiestishoppingcity.ro şi pe pagina de Facebook.