
Tuborg continuă să le fie aproape consumatorilor şi anul acesta prin lansarea unei noi ediţii a campaniei naţionale Tuborg dă premii, care le oferă oportunitatea de a se bucura de berea preferată, alături de şansa de a deveni câştigătorii celor mai mari premii puse la bătaie până acum, în valoare totală de 2.5 milioane de lei.
În 2022, Tuborg dă premii a fost campania cu cel mai mare succes înregistrat, cu un total de peste 4 milioane de înscrieri. Sub conceptul Deschide Tuborg, deschide o vară de premii, promoţia de anul acesta se desfăşoară în perioada 19 mai - 30 septembrie şi vine cu premii şi mai mari! Premiile campaniei sunt 2 apartamente, 3 autoturisme Mercedes Benz A-Class şi
4 vouchere de vacanţă, la care se adaugă premii săptamânale constând în 38 de boxe portabile şi 19 telefoane inteligente.
În plus, consumatorii pot câştiga instant 60.000 de premii constând în pachete din berea preferată, perfecte pentru a da tonul distracţiei vara aceasta. Produsele participante la campanie sunt Tuborg regular la sticlă de 0.5L, 0.33L şi 0.75L şi la doză de 0.5L.
„Tuborg este un brand cu spirit tânăr şi explorator, care a ţinut întotdeauna pasul cu tendinţele. Campania naţională Tuborg Dă premii ne consolidează legătura cu consumatorii loiali, cărora le răsplătim fidelitatea, oferindu-le premii relevante şi aspiraţionale. Pentru că a da tonul este un angajament şi o promisiune a mărcii, anul acesta, într-o perioadă în continuare dificilă din punct de vedere economic, am crescut numărul şi valoarea premiilor oferite. Încă de la startul campaniei s-au văzut rezultate foarte bune, lucru care ne bucură, ne încurajează şi ne motivează să continuăm să venim cu mai multe surprize pentru consumatori şi pe viitor. Şi vara aceasta Tuborg dă tonul şi vom continua să dăm tonul, an de an!” a declarat Mihaela Hristea, Vicepreşedinte Marketing Tuborg România.
„Campania Tuborg dă premii, devenită deja tradiţie, este de fiecare dată un prilej de a le arăta consumatorilor noştri faptul că, aşa cum ei ne motivează să fim creativi, să avem cele mai bune reţete de bere şi să construim concepte inovatoare, noi, la rândul nostru, dorim să le răsplătim fidelitatea în mod constant, astfel încât tot mai mulţi dintre ei să se bucure de o experienţă Tuborg autentică. Acesta este şi motivul pentru care anul acesta am pus în joc mai multe premii, pentru că ne-am dorit să mărim şansele de câştig ale participanţilor care ne sunt mereu alături. Ne adresăm, totodată, şi noilor consumatori, acelora care vor să descopere experienţa Tuborg şi, în acelaşi timp, să-şi încerce norocul într-una dintre cele mai longevive şi apreciate campanii cu premii din domeniul berii”, susţine Sorin Buzea, Brand Manager Tuborg.
Regulamentul complet poate fi consultat pe site-ul www.tuborg.ro.
Sursă:Comunicat :Andreea Cohuţ, PR manager WefflerMark