
Tuborg a lansat noua campanie de imagine, Împreună schimbăm perspectiva, inspirată de eticheta înclinată a brandului. Campania reflectă atitudinea neconvenţională Tuborg şi vine ca o invitaţie de a privi lucrurile dintr-o nouă perspectivă, departe de limitări şi constrângeri.
„Activăm pe o piaţă extrem de dinamică, care de la un sezon la altul este supusă unor noi provocări. Este important să îmbinăm creativitatea cu cerinţele publicului, să rămânem acelaşi brand emblematic, cu o istorie în spate, dar cu o viziune fresh, actualizată constant prin campanii relevante, care să ne sporească notorietatea şi să creeze acea diferenţă specifică atât în faţa competiţiei, cât şi în faţa consumatorului. Campania Împreună schimbăm perspectiva vine să întărească faptul că Tuborg îşi exprimă prin fiecare concept lansat conexiunea cu tot ce este modern, în continuă schimbare, menţinând, totodată, legătura cu valorile sale universale, care au consacrat această marcă. Mesajul pe care dorim să-l transmitem este să ne luăm libertatea de a transforma fiecare zi aşa cum ne dorim şi de a ne lăsa să trăim experienţe noi”, a declarat Mihaela Hristea, Vicepreşedinte Marketing Tuborg România.
„Dorinţa de explorare, spiritul tânăr şi inovaţia fac parte din ADN-ul brandului Tuborg. Numeroase inovaţii au marcat istoria Tuborg, câteva dintre acestea fiind capacul easy open şi folia de protecţie din aluminiu de pe doze. Eticheta înclinată este o declaraţie a brandului de a privi mereu lucrurile dintr-o altă perspectivă şi de a fi perseverenţi în a îmbunătăţi experienţa consumatorilor Tuborg. Această campanie reflectă cu succes mentalitatea Tuborg, pe care o transpunem în toate acţiunile, activităţile şi materialele de comunicare”, susţine Sorin Buzea, Brand Manager Tuborg.
Spotul reflectă manifestarea entuziasmului odată cu trăirea experienţei Tuborg, împărtăşind, totodată, celor din jur curiozitatea de a descoperi aceste emoţii odată cu savurarea unei beri.
Lumea celor care ţin în mână o bere Tuborg este marcata de noua perspectivă, iar cei care nu împărtăşesc aceste experienţe sunt prinşi în monotonia fiecărei zile.
Campania este prezentă online şi offline, în diverse execuţii. Spotul TV poate fi urmărit aici.