
La finalul lunii martie, 5 to go dublează porţia de energie oferită clienţilor săi şi dă startul unei colaborări inedite cu Red Bull. Astfel, începând cu data de 21 martie, cafenelele 5 to go din întreaga ţară sunt locurile în care noul sortiment în ediţie limitată Red Bull Estival cu aromă de afine canadiene poate fi găsit exclusiv.
Ediţia de vară Red Bull, care se diferenţiază prin aroma unică de afine canadiene şi notele de fructe de pădure, completate de o notă florală subtilă, va fi disponibilă în doze de 250 ml de culoare azur şi va putea fi cumpărată pentru o perioadă limitată de timp numai din locaţiile 5 to go. Această iniţiativă va fi susţinută prin diverse activări în mediul online, precum concursuri cu premii, şi va beneficia de vizibilitate extinsă în social media, pentru a-i încuraja pe consumatori să se bucure din plin de atmosfera de relaxare adusă de apropierea sezonului cald.
„Ne dorim să le oferim permanent clienţilor noştri experienţe atractive şi surprinzătoare, nu doar prin îmbunătăţirea şi extinderea gamei de produse proprii, ci şi prin astfel de parteneriate care le aduc posibilitatea de a descoperi în locaţiile 5 to go gusturi noi şi produse inedite.
Ne bucură oportunitatea de a distribui în premieră această băutură energizantă estivală şi faptul că o pot savura exclusiv cei care ne trec pragul. Pe lângă cafea, 5 to go este apreciat pentru varietatea de produse oferite, având un portofoliu de produse premium care corespund principiilor noastre de calitate şi gust. Ne aşteptăm la o cerere crescută pentru noul Red Bull Estival, un produs premium perfect pentru stilul de viaţă activ al consumatorilor noştri”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
De altfel, potrivit studiului* recent realizat de către Reveal Marketing Research pentru 5 to go, diversitatea produselor este motivul pentru care 26% dintre respondenţi preferă acest brand. Aşadar, strategia de îmbogăţire a sortimentului de produse disponibile în cafenele vine ca răspuns la preferinţele clienţilor şi va fi menţinută pe termen lung, întrucât contribuie la obiectivele companiei de a creşte traficul în cafenele şi de a consolida notorietatea brandului.
Prezenţa produselor Red Bull în cafenelele 5 to go se va concretiza şi prin dezvoltarea unor reţete unice de băuturi gustoase şi revigorante, pe care clienţii 5 to go le vor putea comanda în locaţii.
Targetul acestei campanii exclusive sunt toţi consumatorii în căutare de arome variate, dornici să experimenteze gusturi noi, categoria în focus fiind segmentul 18-25 de ani. Campania demarată de
5 to go şi Red Bull este excelent surprinsă şi evidenţiată în locaţia din Piaţa Romană – Coloane, unde cumpărătorii sunt întâmpinaţi de un display inedit cu doze Red Bull.
Despre 5 to go
5 to go a luat naştere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unităţi, fiind cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est, dar şi cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol şi Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piaţa HoReCa din România conceptul inovator de preţ unic pentru toate produsele comercializate. Lanţul de cafenele oferă consumatorilor un spaţiu cald şi prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanţul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins şi în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafe la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici şi multe alte produse în dezvoltare.
Despre Red Bull
Băutura energizantă Red Bull este disponibilă în peste 175 de ţări din întreaga lume, iar numărul dozelor consumate doar în 2022 a depăşit 11,5 miliarde, cu un total de peste 100 de miliarde de doze de când Red Bull a fost lansat în 1987. O doză de 250 ml de Red Bull conţine 80 mg de cafeină, aproximativ aceeaşi cantitate ca într-o ceaşcă de cafea preparată acasă. Toate detaliile despre produs sunt disponibile aici.
Sursă:Comunicat 5 to go