
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour, unul dintre cei mai mari susţinători ai comunităţii antreprenoriale româneşti, prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate. Această colaborare se concretizează prin prezenţa la raft în hipermarketurile Carrefour a produselor din gama 5 to go dedicate segmentului de retail, prin deschiderea a 11 locaţii sub denumirea oficială de Coffee Corner 5 to go şi a cafenelelor din zona de snacking a magazinelor Carrefour. Trei dintre aceste locaţii au fost deschise la finalul anului trecut, iar alte cinci se află în curs de inaugurare, în patru oraşe din ţară.
Printre produsele 5 to go listate la raft în cadrul magazinelor Carrefour se numără şi sortimentele ready to drink pe bază de cafea, capsulele compatibile Nespresso, cafeaua IBRIK, gama de siropuri de 250 ml cu diverse arome şi 5 to go VIWA Vitamin Water, fiind vizată, astfel, extinderea disponibilităţii produselor pentru acasă către un număr cât mai mare de consumatori dornici să le achiziţioneze într-un mod facil.
Iniţiativa lansată alături de retailerul francez răspunde cerinţelor pieţei, acestea fiind evidenţiate de studiul recent realizat de către Reveal Marketing Research pentru 5 to go, în luna ianuarie a acestui an.
Potrivit studiului, 83% dintre respondenţi îşi doresc să găsească produse 5 to go şi în afara cafenelelor. Studiul a fost realizat prin metodologia CAWI (chestionare autoaplicate online), pe un eşantion reprezentativ naţional de 1.003 persoane şi subliniază nevoia de a diversifica modalităţile de acces la produsele 5 to go, pentru a răspunde ataşamentului consumatorilor faţă de brandul preferat.
„Doar alături de partenerii potriviţi poţi să creşti ca business, iar Carrefour este pentru 5 to go un aliat valoros, alături de care intenţionăm să construim proiecte atractive şi în viitor. Suntem conectaţi permanent cu dorinţele consumatorilor şi ne adaptăm tendinţelor, iar acest parteneriat cu Carrefour este un pas important în demersul nostru de creştere a accesibilităţii produselor 5 to go la nivel naţional şi, totodată, o modalitate de a îmbunătăţi experienţa clienţilor la cumpărături, care poate fi asociată cu oportunitatea de a savura produsele favorite pe bază de cafea. Acesta este abia începutul colaborării cu Carrefour, alături de care ne dorim să dezvoltăm planuri de business pe mai multe paliere”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„Sprijinirea businessurilor româneşti este una dintre modalităţile prin care Carrefour România reuşeşte să-şi aducă contribuţia în comunităţile din întreaga ţară. În prezent, gama noastră de produse, preponderent românească, este dezvoltată alături de branduri româneşti de succes, cu care împărtăşim acelaşi set de valori, bazat pe sustenabilitate. Prin intermediul noului parteneriat dezvoltat alături de 5 to go, reuşim să le oferim clienţilor o nouă experienţă de tipul one-stop-shop, aceştia putând savura cafeaua preferată chiar în timpul cumpărăturilor din magazinele Carrefour.
Vom continua să spunem da iniţiativelor îndrăzneţe şi să susţinem spiritul antreprenorial românesc – un adevărat motor al inovaţiei”, a declarat Vincent Arnault, Merchandise & Supply Chain Director, Carrefour România.
Comunicat:Andreea Cohuţ, PR Manager WefflerMark