
Experienţa de shopping este mai plăcută atunci când ai SPOT, aplicaţia care te recompensează pe măsură, de fiecare dacă când faci cumpărături în magazinele din Ploieşti Shopping City. La fiecare sesiune de shopping, utilizatorii SPOT primesc puncte de loialitate care le aduc oferte exclusive, beneficii şi premii, în funcţie de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.
Aproximativ 13 milioane de români folosesc internetul şi, dincolo de timpul petrecut pe reţelele sociale, aceştia profită cât mai mult de beneficiile digitalizării serviciilor.
În România, persoanele între 18 şi 34 de ani sunt cele mai interesate de mediul digital, însă şi generaţiile de peste 45 de ani au început, din ce în ce mai mult, să folosească canalele digitale pentru a accesa informaţii.
Beneficiile digitalizării sunt numeroase, iar în cazul domeniului retail reprezintă un pas important pentru a fi mai aproape de nevoile clienţilor. Din acest motiv, Ploieşti Shopping City a lansat în 2022 aplicaţia SPOT, unde clienţii pot descoperi lunar campanii şi acţiuni de marketing care oferă participanţilor atât premii smart, cât şi beneficii unice.
SPOT a depăşit peste 100.000 utilizatori şi un milion de bonuri scanate în aplicaţie
Lansată în urmă cu doi ani, aplicaţia mobilă de loialitate SPOT, dezvoltată şi implementată de NEPI Rockcastle, a depăşit 100.000 de utilizatori şi peste un milion de bonuri scanate, în cele 18 centre comerciale în care aplicaţia este disponibilă.
Potrivit datelor înregistrate în ultimul an, utilizatorii activi SPOT fac în medie 4 vizite pe lună la un centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle, iar produsele cel mai des achiziţionate fac parte din categoriile: fashion, electrocasnice şi electronice, produse cosmetice şi farmaceutice. Cea mai folosită funcţionalitate din aplicaţie este scanarea bonurilor, 1 din 2 utilizatori apelând la aceasta.
Cum se instalează aplicaţia şi cum pot face clienţii parte din programul de loializare My Spot
Aplicaţia SPOT este gratuită şi poate fi descărcată atât din Google Play, cât şi din App Store. După descărcare, utilizatorii trebuie să îşi creeze un cont şi să se autentifice. Pentru a obţine punctele de loialitate, aceştia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături. Odată cu acumularea punctelor, statutul din aplicaţie se schimbă, clienţii putând accesa 3 niveluri: Select Spot (obţinut implicit la autentificare), Premium Spot şi Elite Spot. Statutul de membru SPOT aduce clienţilor reduceri la o selecţie de magazine partenere, experienţe exclusive şi o mulţime de extra beneficii. De asemenea, clienţii au posibilitatea de a-şi cheltui punctele de loialitate acumulate în aplicaţie pe o gamă complexă de recompense şi premii speciale, ce pot fi accesate doar în cadrul aplicaţiei, precum: vouchere de cumpăraturi, experienţe sau premii dedicate.
Beneficiile Select Spot includ reduceri de până la 10% la magazine de fashion, make-up, încălţăminte, optică şi sport, noutăţi despre evenimente şi vânzări exclusive. Nivelul Premium Spot aduce utilizatorilor reduceri de până la 15% la o serie de magazine, precum şi cadouri şi evenimente exclusive. Printre beneficiile Elite Spot se numără evenimente exclusive, cadouri surpriză şi reduceri de până la 20% la o varietate de magazine.
Aplicaţia SPOT, disponibilă şi pentru alte centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle din România
Utilizatorii SPOT pot folosi aplicaţia şi pentru alte 17 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle*. Clienţii au opţiunea de a selecta în aplicaţie mall-ul favorit pe care îl vizitează în mod frecvent, dar şi posibilitatea de a folosi beneficiile acumulate în oricare alt centru comercial NEPI Rockcastle.
*Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle care fac parte din aplicaţie: Mega Mall Bucureşti, Promenada Bucureşti, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timişoara, City Park Mall Constanţa, Brăila Mall, Shopping City Galaţi, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Buzău, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureş, Ploieşti Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre.
Despre Ploieşti Shopping City
Ploieşti Shopping City, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, primul şi cel mai mare centru comercial din judeţul Prahova, are o suprafaţă închiriabilă de 46.500 m2 şi pune la dispoziţia clienţilor săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduieşte unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecţie dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar şi peste 100 de magazine, mix-ul de chiriaşi incluzând branduri internaţionale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, şi multe altele.
Sursa.Comunicat Ploiesti Shopping City