
Noiembrie este luna experienţelor de shopping senzaţionale. Pe 11 noiembrie, Ploieşti Shopping City anunţă startul campaniei Black Friday de senzaţii, cu reduceri de preţuri de până la 70% în magazinele preferate, dar şi cu premii şi extra beneficii garantate pentru clienţii care îşi instalează aplicaţia mobilă SPOT.
Probează, simte, iubeşte
Anul acesta, sub conceptul „Black Friday de senzaţii”, centrul comercial Ploieşti Shopping City creează un univers senzorial complex, în care clienţii sunt invitaţi să vină în magazine şi să-şi antreneze toate simţurile: să vadă, să atingă, să miroasă, să guste, astfel încât să iubească necondiţionat tot ceea ce îşi achiziţionează.
Veştile bune continuă! Iubitorii de shopping vor avea ocazia să descopere în avans în cadrul centrului comercial o serie de oferte de Black Friday disponibile de pe 10 noiembrie, în intervalul orar 20:00-22:00. Toate aceste noutăţi şi beneficii oferite se găsesc în aplicaţia mobilă SPOT, fiind disponible tuturor celor care o descarcă pe telefoanele mobile. Experienţele senzoriale din zona Info Point vor completa în mod inedit sesiunile de shopping.
Promoţii Black Friday care ajung până la 70% la Ploieşti Shopping City
Printre cele mai spectaculoase reduceri de Black Friday anunţate de Ploieşti Shopping City se numără cele de la brandurile 4F, Deichmann, Douglas, Grid, Marionnaud, Nala, Noriel, Opticris, Optiblu, Optiplaza, Tezyo, Tom Tailor, Salamander, Various Brands, care au pregătit reduceri între 40% şi 70%.
Premii garantate în aplicaţia SPOT, de Black Friday
Iar pentru că ofertele nu vin niciodată singure, în perioada 11-13 noiembrie, dar şi pe 25 noiembrie, vizitatorii se vor bucura de premii garantate prin aplicaţia SPOT. Astfel, la cumpărături de minimum 300 lei din magazinele centrului comercial, clienţii primesc garantat un premiu dacă scanează bonul în aplicaţia SPOT, în secţiunea „Răzuieşte şi câştigă”.
Sutele de premii instant constau în parfumuri, produse de machiaj şi îngrijire personală, lumânări parfumate şi odorizante pentru cameră, ţinute vestimentare, mese delicioase în food court, căşti audio wireless, brăţări FITBIT şi sunt axate pe încântarea tuturor simţurilor – olfactiv, tactil, vizual, auditiv şi gustativ.
Sursa:Comunicat Ploiesti Shopping City