
Timp de 4 săptămâni, 5 to go şi Antena Stars te provoacă la premii! În mijlocul atenţiei sunt cei care aleg STAR Frappe, cel mai glam frappe, cu sirop de caramel şi ciocolată, frişcă şi topping de sprinkles, care aduce în plus şi premii cu stil, nivel VIP! Prin tragere la sorţi, se poate câştiga săptămânal unul dintre cele 3 vouchere de VIP 5 to go, ce asigură doza zilnică de cafea până la finalul anului în cafeneaua preferată, sau marele premiu – un voucher de cumpărături în valoare de 1,000 de euro şi o zi de shopping alături de Iulia Albu.
Pentru a se înscrie la concurs, cei doritori trebuie să cumpere în perioada 5 septembrie – 2 octombrie un Star Frappe de la una dintre cafenelele 5 to go din întreaga ţară, să scaneze QR code-ul de pe ambalaj şi să intre în pagina de concurs pentru a completa informaţiile solicitate.
„Pentru 5 to go a fost întotdeauna o prioritate să aducă extra valoare în viaţa consumatorilor, prin gustul şi calitatea produselor, prin inovaţie şi design, iar de data asta, şi prin premii! Prin colaborarea cu Antena Stars punem reflectoarele pe consumatorii noştri şi le dăm oportunitatea de a câştiga premii VIP, iar asta ne-a motivat să dezvoltăm această campanie, prima de acest gen pentru brandul nostru. Frappe-ul este un produs vedetă pentru noi şi preferat în general de publicul tânăr care ne trece pragul, aşa că, începând de azi, îi aşteptăm în cafenele cu un delicios STAR Frappe!” a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Noul STAR Frappe este disponibil în toate cafenelele 5 to go, într-un pahar cu design special cu mesajul campaniei şi cu barista pregătiţi să pună în pahar cel mai bun gust.
Despre 5 to go
5 to go a luat naştere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unităţii, fiind cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est, dar şi cea mai accesată franciză din România. Şi în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel naţional, prin deschiderea a 200 de locaţii noi şi de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Radu Savopol şi Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piaţa HoReCa din România conceptul inovator de preţ unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanţul de cafenele oferă consumatorilor un spaţiu cald şi prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanţul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienţilor cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea şi stilul de viaţă.
Sursa:Comunicat de presa WefflerMark/5 to go